Witold Bacia

 

Absolwent filologii polskiej, którą ukończył w 2001 r. W czasie studiów aktywnie zaangażowany w życie Uczelni. Przewodniczący Samorządu Studentów w latach 1999-2000. Tuż po ukończeniu studiów rozpoczął pracę na Uczelni w Dziale Promocji i Spraw Studenckich, gdzie zrealizował projekt uruchomienia Biura Karier. Następnie trafił do Carlsberg Polska, gdzie przez kilka lat na obszarze południowej Polski odpowiedzialny był za działania sponsoringowe i szeroko rozumiane eventy marek z oferty firmy (Carlsberg, Okocim, Harnaś). Później trafił do centrali firmy w Warszawie, gdzie pracował w Dziale Innowacji i Planowania Strategicznego, odpowiadając za rozwój porfolio produktowego.

Kolejny etap marketingowej kariery to Danone Group, gdzie zajmował się ekspansją dywizji wodnej na nowe kategorie produktowe. Od 2008 roku, wraz z podobnymi sobie pasjonatami, współtworzył sukces Agencji Reklamowej RedComm. Z dumą przyznaje, że nadal pracuje dla największych marek, przekuwając doświadczenie zdobyte w zarządzaniu na sukcesy marek swoich klientów. Na swoim koncie ma m.in realizację projektów dla UEFA (Euro2012, Europa League Final 2015), FIVB (MŚ2014), obsługę takich klientów jak Orange, Auchan, Olympus, Nestle czy Legia. Realizował również kampanie promujące Polskę (np: kampania Mazury Cud Natury), a nawet budowę największej planszy do gry w Monpoly na świecie (Rekord Guinnessa).


  • twitter
  • facebook
  • youtube
  • instagram