Adam Rogala

Absolwent filologii rosyjskiej w 1994 roku. Był działaczem Samorządu Studenckiego WSP. Organizował uczelniane wydarzenia kulturalne i eventy w Klubie Studenckim Bakałarz. Na ostatnim roku studiów rozpoczął współpracę z TVP Kraków, gdzie został dziennikarzem programu informacyjnego „Kronika”. Kontynuował ją także po ukończeniu studiów. Po roku został stażystą w Telewizji Edukacyjnej TVP, gdzie prowadził i wydawał pierwszy program telewizji śniadaniowej – „Kawa czy Herbata”. Pracował dla Publicystyki 1 Programu TVP, gdzie realizował programy omawiające integrację Polski z NATO. W 1997 roku został reporterem Wiadomości TVP. Zajmował się tematyką społeczną, naukową, relacjonował także głośne procesy sądowe. Ponadto, prowadził  programy o tematyce samorządowej.

Od 2001 roku wszedł do zespołu reporterskiego TVN24 – pierwszego kanału informacyjnego w Polsce. Został tam dziennikarzem newsowym
a następnie realizatorem reportaży w dziale form dokumentalnych. Równocześnie został trenerem medialnym dla ekspertów występujących przed kamerami. Współtworzył i szkolił zespoły dziennikarzy niezależnych od władz białoruskiej Telewizji Biełsat. W 2006 roku przeszedł do „Discovery Historia”, gdzie realizował filmy dokumentalne- „Marszałek Józef”,  „Dzieci generała Andersa”, ” Polski Nobel”.

Z czasem, Adam Rogala rozpoczął treningi dedykowane zarówno dziennikarzom, jak i osobom ze świata finansów, ekonomii, IT, rynku farmaceutycznego, NGOS-ów czy działaczy samorządowych. Został certyfikowanym trenerem biznesu. Jednocześnie rozwijał kompetencje jako trener wystąpień publicznych. Rogala tworzy wystąpienia i przemówienia okolicznościowe dla zarządów firm. Prowadzi treningi medialne dla rzeczników prasowych i PR-owców. Pomaga zdobywać uczestnikom narzędzia warsztatu mówcy – począwszy od zasad poprawnego akcentowania, frazowania, po modulację głosu, mimikę i gestykulację. Rozwija umiejętności pracy przed kamerą podczas webinarów, relacji na żywo i na kanałach YT. Dzisiaj jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów branży.


  • twitter
  • facebook
  • youtube
  • instagram